17 Kasım 2009 Salı

plan

tanrının her yaratılan için bir planı var mıdır acaba? bugünkü sorumuz bu sevgili minikler. bence vardır. örneğin: (ki çok sığ bir örnek olacak ama yazmam lazım.) jeoloji mühendisliğinde okurken gördüğüm mineraloji dersi ( ki bilenler bilir baya uğraşmıştım onunla) ni verdikten sonra malzeme mühendisliğine geliyorum ve bir bakıyorum hammaddeler diye bir ders var. içeriğine bakıyorum ulen bizim mineralojide gülüp geçtiğimiz bunlar en basitleri deidğimiz mineraller burda hammeddaler olarak geçiyor. ( örnekse: talk jips kuvars falan ) düşünüyorum ulan yoksa millet çatır çatır kalırken ben bu dersten rahat rahat geçecek miyim? ikinci dönem görücez. işin diğer kısmı sınıf arkadaşlarım ki çoğu küçücük gencecik insanlar sınavlarda panik olurken ben fazlasıyla rahatım. bütün bunlar jeoloji geçmişimle alakalı biliyorum. ama yine de düşünmeden edemiyorum acaba tanrının bizimle ilgili bi planı vardı da bunu yüzünden mi ben 3 yılımı jeolojide harcadım? umarım böyle bir durum yoktur. buraya geldğimden beri hep afyonla alakalı yazılar yazmaktayım bu yüzden değiştiriyorum yazıyı. bu günlerde manyak gibi metallica dan garage days albümünü ve bu albümde yapılan coverların orjinal versiyonlarını dinliyorum. metallica üyeleri resmen cover ladıkları şarkılara ruh katmışlar. arkadaş o öyle yazılmaz böyle yazılır demişler. önceki senelerde neden üstünde durmadığımı anlayamıyorum. son zamanlardaki vazgeçilmezlerimden biri de redd. tavsiye ederim '21' albümü muhteşem. kendinizden birşeyler bulmazsanız gelin yüzüme tükürün. (şakaydı) tükürmek bi yana baya güzel albüm olmuş. ayrıca son zamanlardaki bir diğer vazgeçilmezimde çay ve kahve oldu. deli gibi kahve tüketmekteyim ve uyku düzeni diye birşey kalmadı. ( ki zaten yoktu :) ) buralarda günler böyle geçiyor. iki gün sonra ankaraya gidicem bu duyguyu anlatamam. inanılmaz derecede heyecanlıyım tek düşüncem ben burdan gitmeden sınav soonuçlarının açıklanması bu sayede rahat bir 2 hafta geçiricem. hepinizi saygıyla selamla... ne diyorum lan meclis konuşması değil ki bu :) hepinize sevgiler. geldiğimde ankarada olanlarla mümkün mertebe görüşmek istiyorum umarım gerçekleştirmek istediğimiz planlar suya düşmez. fuck yeah!!!

1 yorum:

  1. Her şeyden önce tanrı var mı dicem de salla, varsa da koy g.tüne... Beğenmedim kısım planının olması durumu. Lan daha ne plan kurucan, zaten insan dediğin varlık birbirini becermekle müşgulken! yay kıçını otur izle gelmiş geçmiş en iyi komedi filmi seti burası!
    Sonraaa, jeoloji geçmişi elbet önemli yararlı cici bici falan da sen işine bak ortaam, oraya konsantre ol artık, gözün arkada kalmasın(anlayana... redd sevmedim sevemedim, neden bilmiyorum. bu ara bende ostlerle meşgulüm, misal cowboy bebop ost olsun fallout3 galaxy news radio şarkıları olsun, güzeller bayacana.
    Hımmm, çay kahve iyidir, sabahları uyanmak için sade ve şekersiz kahve yanına sigara daha da iyidir!hazırlık senesi öğünümü hatırladım bi an, ey gidi günler, yaşlandık artık yapamıyoruz böyle şeyler, yok diştir, baştır kaştır g.ttür boktur püsürdür, peh...
    saygıyla selamlama sevgiyle kucakla, nasıl?
    not: geçen yazını okuduktan sonra msj atıcaktım ama saat sabahın 4üydü üşendim yattım.
    not2:gel görüşecez tabi yavru özledik seni;)

    YanıtlaSil