12 Kasım 2009 Perşembe

saçma sapan bir dünyadır yaşadığımız

hepimiz koşturuyoruz uğralıyoruz yalnızız ne kadar birlikte olsak da. hepimizin hayalleri fantezileri uğraşları yapabilecekleri ve yapamayacakları var. lakin bütün bunlar ne amaç uğruna? ben size söyleyeyim dostlarım. hepimiz gözümüze çekilen perdeden arkasını görmeye çalışırız içten içe. işte bu istek engellenmek zorunda olduğu için bizim uğraşlarımız vs. var. biz gereksiz yere kendimizi kendi içimize hapsederken dünya döner ve hepimiz değersiz birer yaratık olduğumuzun farkına bile varmayız. bu yüzdendir ki aynaya geçin ve düşünün birşey yapmanıza gerek yok. ya da yapın ulen ne bileyim kendinizi en sevdiğiniz rock yıldızı zannedip hayali gitarınızla şarkılar çalın, ya da ne bileyim ulan ne kadar güzelim falan deyin. ama düşünün. neden hep birşeylerle uğraşmak zorunda bırakılıyoruz bir düşünün. sonra bana msj atın :) (bu msj atın kısmı şakaydı ki kimsenin atmayacağını biliyorum hatta bu yazıların bikaç kişi hariç kimse tarafından okunmadığını da biliyorum :) ) burası benim aynam ben karşısına geçip düşünüyorum öyle varsayabiliriz. slmlar sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder