9 Ocak 2010 Cumartesi

saliseler

yalnızlığın tadını çıkartmak bazen çok keyifli. ama bu gece olay çok farklı bu gece kendimi yalnız hissetmek beni yormakta. güzel bi gece aslında bu ama sanırım sıkılmak için sebep aramaktayım. bu gece uzun zamanki konseptten uzaklaşıp biraz daha derinlere inmeyi umuyorum. bu yazı çok güzel olacak söz veriyorum.

arkada çalan müzik gözlerimi saliseliğine kapattığımda beni başka diyarlara götürüp orda bırakıyo. hayatı salise salise yaşamak için nelerimi vermezdim.hem bu kadar hızlı bi yaşantıda kimbilir ne kadar çok es geçtiğimiz mevzu vardır değil mi sevgili minikler? içinde bulunduğum ortamda abilik yaptığım arkadaşlarıma verdiğim öğütlerden birisi de bu (ki çok yoktur) hayatı yarış atı gibi koşan genç dostlarıma verebileceğim nadir akıllardan birisi de bu. hayat saniyeyle değil saliseyle anılmalı... kendimize bakmak, insanlarla takılmak, ders çalışmak bunlar uzun soluklu işler, gerek yok. gözyaşı dökmek, nefes almak, göz kırpmak, bunlar daha öenmli mevzular şu an. saliseler... benim küçük narin sevgili hayatlarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder