25 Ocak 2010 Pazartesi

şişşşt

şişşşşt sen!!! bu hayattan zevk almıyo musun?
o zaman bırak işi gücü zaten bi boka da yaradığın yok anca yazıyorsun.

şişşşşt lan!! bakma öyle oğlum kameralar geliyo. hadi kaçalım burdan.
yok abi dur bak ünlü olcaz şimdi.

şişşşt oğlum!!! uğraşma vazoyla kırıcan.
zaten senin hayal gücün büyürken ki zeka gelişimin benim hiçbir tarafımda değil benm tek derdim vazo vazo vazo.

şişşşt aşkım!!! hadi gezdir beni.
halbuki gözlerinin içinde kaybolmak vardı şimdi.

şişşşt baba!!! bana para ver haftanın 6 günü köpek gibi verdiğin emeklerin bi tarafına koymam lazım.
hem sen baba değil misin anneler babalar bakmak zorundalar bize değil mi?

şişşşt polis!!! sen benim verdiğim vergilerle bana dayak atıyosun.
halbuki bu memlekette parayı veren düdüğü çalmıyo muydu?

şişşşt sen!!! ne aramaktasın? seni yoran ne bu karanlıkta? sen kimsin? yoksa tamamen kafamda tasarladığım bi hayal misin? yok yok sen tamamen gerçeksin. git burdan. çık kafamdan!!! sen bana zarar veriyosun!!! düşünmemem lazım benim kafa yormamam lazım yoksa o polisler ailem arkadaşlarım herkes benden nefret ederler. git başımdan seni istemiyorum DÜŞÜNMEK İSTEMİYORUM!!!

bu yazı kendini boşlukta hisseden arkadaşlarıma yazılmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder