22 Temmuz 2009 Çarşamba

geçmiş ve gelecek

(geçmişte güzel anılarımı paylaştığım, halen paylaşıyor olduğum iyi insanlara selam ederim)

ilk güldüğün günü hatırlayabiliyor musun?
ilk ağladığın günü peki?
ilk düştüğün gün aklında mı?
peki ilk hastalandığın gün?


işte benim aziz dostum bunlar geçmiştir.

ne zaman ölüceksin?
ne zaman evleneceksin?
ne zaman evin olucak?
veya ne zaman seveceksin?

işte benim aziz dostum bunlarda gelecektir.


aklındaki soruyu duyar gibiyim. şimdiki zaman neresinde bunların?

aklında kalan herşey şimdiki zamandır benim aziz dostum geçirdiğimiz güzel günler mutluluklarımız hüzünlerimiz hastalıklarımız... hatırladığın ve sende iz bırakmış herşey şimdiki zamandır. unuttukların geçmiş daha yaşamadıkların gelecektir.

2 yorum:

  1. bu birden bana şu sevdiğim dizeyi hatırlattı. " seninle artık biz düşman bile değiliz. " ne kadar da anlamlı değil mi?

    YanıtlaSil
  2. :) konuşacak o kadar şey var ki...

    YanıtlaSil